Service och felanmälan

Service- och felanmälan

Felanmälan via hemsidan kan göras dygnet runt via formuläret nedan. För att underlätta vid registreringen ber vi dig vänligen att anmäla ett ärende i taget och beskriva felet noggrant. Fält markerade med * är obligatoriska. Du kan även ringa in din felanmälan på 060-777 03 00, knappval 3, måndag till fredag 07.00-16.00. Vid akuta felärenden före eller efter kontorstid, ring SOS-Alarm 026-54 00 00. Vid akuta situationer såsom brand, ring 112.

Felanmälan

Exempel på typ av ärenden: Klimatfrågor (kyla, värme, drag etc), vatten-/avloppsproblem, belysning och övriga elproblem, fönster, dörrar, lås, halkbekämpning. Om ansvaret för ärendet enligt hyresavtalet åligger hyresgästen kommer kostnaden att debiteras. Arbetena utförs av NP3s driftentreprenörer. Skadegörelse och åverkan debiteras kund.

Servicebeställning

Fyll i formuläret nedan om det gäller ett serviceärende som debiteras hyresgästen. För att underlätta vid registreringen ber vi dig vänligen att anmäla ett ärende i taget. Fält markerade med * är obligatoriska.

Exempel på åtgärder som hyresgästen kan beställa via serviceanmälan:

  • Montering/flytt av möbler
  • Uppsättning av t.ex whiteboard el hyllor

Beställningen ska vara förankrad hos hyresgästens kontraktansvarige.

Arbetena utförs i mån av tid av NP3s driftleverantörer som ansvarar för fastigheten där ni hyr lokal. Vid avslutat arbete skickas faktura från driftleverantören.

Skadegörelse och åverkan debiteras kund.

Felanmälan via telefon

Tel: 060-777 03 00, knappval 3

alt. 020-10 33 33

Öppet 07:00–16:00

Service- och felanmälan

Endast en fil
150 MB gräns.
Endast format: jpg, png, pdf.
CAPTCHA This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 2 =
Vänligen lös talet